another CNY music video that i love ^^
(why i keep repeating the CNY video but i won't get "sien" about it??)




哎呀呀~ 今天已经是年初三了!不知不觉喔!这几天过得好快乐呢!你们呢?开心吗?希望你们也有个丰富的牛年喔!!!

 

 

 

牛年的大年初一,我睡到天荒地老才起身,除夕夜闹通宵了 =p

今天嘞,我就抱持着有人约我就出去咯,没有的话我也不介意在家发霉的。

可是呢,不久我的aKhun(嘻嘻)就拨了电话告诉我她今天当司机带我们去拜年咯!!!

我开心呢!不过也抱歉啦,今年的年初一的电影院不会出现在我身影了  TT

 

我们就去了那几个老友的家,好久没有到你家拜年了,像霉肉家,Karen家,我们就这样吃吃走走聊聊的玩了一个下午。

回家真是完全的full了!

 

我很满意这次的photo-taking喔!!!

欣赏下吧     

acting

we are actually acting a scene,but the unnatural are showing on our face

hmmm...we have to attend some courses regarding acting first XD~

 

gong xi gong xi

"giong hii giong hii"

no idea with the front gals   =.='''

 

fooling

poor WEE   @.@~

 

鬼脸

funnY!!!

 

耍cool+装可怜

we get bully by those bad jiejie at the back   TT'''

 

正常

normal normal

 

再度正常 

normal again  (lack of idea for the photo-taking already)

 

 

for more photos,kindly visit my album 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stephio 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()